terça-feira, 29 de novembro de 2011

It's Christmas Time.





Yes, we are still in November. And yes I still don't have a Christmas Tree in my living room. But I confess, I start thinking and planning Christmas Eve in September. So for me, it's almost the 24 of December. In this time of the year I will share with you toughts, pictures, videos and other stuff that reminds me how important is friendship, care, family, love and good will in Christmas Time, and most important in life. This video is about and iniciative that Coca-cola Company produced in Portugal. They planted a wallet with two football tickets to the match Benfica x Sporting ( a classic in Portugal) and one associate card on the floor of one of Benfica' stores, and then waited to see how much people would return it. Wanna see what happened ? Amazing. 

Sim, ainda estamos em Novembro. E sim, ainda não tenho uma árvore de Natal na minha sala de estar. Mas eu confesso, começo a pensar e a planear a noite de Natal em Setembro. Por isso, para mim é quase dia 24 de Dezembro. Nesta época do ano vou partilhar com vocês pensamentos, imagens, vídeos e outras coisas que nos lembrem o quão importante é a amizade, o carinho, a família, o amor e a boa vontade no Natal, e mais importante que tudo, na vida. Este vídeo é acerca de uma iniciativa levada a cabo pela Coca-cola Company em Portugal. Foi colocada uma carteira com dois bilhetes para o Benfica x Sporting e um cartão de sócio do Sporting, no chão de umas das lojas do Benfica, e depois esperaram para ver quantas pessoas a devolviam. Querem ver o que aconteceu ? Inacreditável.

Sem comentários:

Enviar um comentário